Tisdag

En ny dag, en fin dag är det faktiskt idag men galet kallt. Det känns verkligen att vintern är på väg nu snart. Ändå härligt, tänk er en solig kall vinterdag. Åååååh vad jag längtar! Men tills dess har vi ju hösten här och med den kommer nya kollektioner av kläder och skor ♥ Det är bland det bästa med hösten.

Igår var jag ute och körde med min moppe som jag fick tillbaka i fredags från servicen. Ingen vidare service direkt, fick vänta i över två månader då dom hade lovat att jag skulle få tillbaka den inom en vecka, menmen. Kan lova att det var skönt att få vara ute och köra igen. Och från början lät den hur bra som helst tills efter halva vägen hem från pappa så började den låta sådär konstigt igen -.-' Men hallå dom har ju för fan hållit på och lagat den i över två månader!? Faaaan vad arg jag blir! Jävla skit! Aja, ska kolla hur mycket den låter sen det blåste ju en del igår så jag kan ju ha hört fel, eller?

Jaja, men nu ska jag vänta på att lektionen ska börja. Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0