Tisdag

Hej och hallå alla bloggläsare! Igår gjorde jag typ absolut ingenting på dagen, typ satt hemma framför Tvn och tog det bara lungt. Sen på kvällen kom Jojjo förbi och sålde Te, kaffe och kryddor till jag och mami där pengarna skulle gå till en klassresa så vi köpa lite smått och gott kan jag lova. Sen vid kanske 7, halv 8 så stack jag, Jojjo och Tom iväg till stan med några andra för att bowla. Så dagen slutade gott, galet roligt var det! :)

Idag vaknade jag vid elva och insåg att ingen var hemma så jag beslutade mig för att ha en film maraton på canal+ sf. Måste ju gå igenom alla filmer jag vill se på canal+ nu innan det tar slut, det stängs ner den sista oktober, so fucking sad! Hoppas att det går att fixa nå nytt abbonemang eller vad det heter ♥ Jag såg iaf Så som i himelen, Vingar av glas och Drömprinsen-filmen om Em. De två första filmerna har jag sett några gånger tidigare men kan knappast bli less på dem än iaf. Den tredje filmen trodde jag bara skulle vara nå skrot, men fatta vad bra den var! ♥ Den filmen är typ ett måste att se!

Taget ur filmtipset.se
. Emelie, eller Em som hon kallas för är fjorton år. Hon gillar att sitta och drömma och filosofera i sin gamla lekstuga. Men en dag kommer en kille som sätter eld på lekstugan. Em hinner se vem det är, men nästa gång hon ser honom så blir hon, för första gången i sitt liv, riktigt kär.

Jag satt typ och pratade med mig själv under hela filmen för att jag blev så jäkla sur på henne, Emelie. Åhh, vad jag hatade henne! Hon hade ju typ världens underbaraste kille och sen går hon bara och förstör, åhh vad jag hatade henne! Men det som händer sen får ni själva se i filmen som jag definitivt kommer att hålla koll på när den ska gå igen på canal+ sf. Men nu ska jag nog gå och sova ska ju till stan imorgon så. Pussgodnatt!






Kommentarer
Postat av: S

haha glööööömm pluttn. jag ska mosa dig ;)

2009-10-28 @ 00:23:29
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: hehe tack så mycket :)



allt bra med dig då?

2009-10-28 @ 09:49:36
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: hehe okej, jag är redan sjuk ;) öroninflammation och bihålinflammation :P

2009-10-28 @ 16:04:14
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0