Onsdag

Nu är jag i stan efter att ha varit hos min sångpedagog och kilat in på on off för att hitta den där filmen också men som sedan visade sig att den tydligen bara finns att beställa, så det blir att skicka efter den så fort jag kommer hem så då kommer den i brevlådan förhoppningsvis på fredag ♥ Nu sitter jag hos brorsan och lyssnar på mammas gap om att städa, fan vad less jag blir på detta ständiga tjat. Tur att man får lyssna på bra musik för en gångs skull iaf. Lyssnar på Mustasch just nu och konstigt nog så klagar inte mamma? Haha, jaja men nu måste jag kolla facebook eller nått. Pusshej!




Kommentarer
Postat av: moras.

Sv; jag måste ju ha nå att fara med också, kan ju inte fara själv ;]

haha, amen typ! men det kan man ju inte :)

2009-10-28 @ 17:55:57
URL: http://moras.blogg.se/
Postat av: S

PrutteluttN å FiseFisN!

onödigt snygga ;)

2009-10-28 @ 20:59:36
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0