Onsdag

Idag har jag varit på Östra och suttit ochl lyssnat på företagare efetrsom att det var handelns dag. Det var faktiskt ganska intressant och i slutet av allt så fick vi lyssna på komikern Thomas Järvheden, galet bra jag höll på garva ihjäl mig, Haha. Men men efter det så for jag, mamma och pappa och hälsade på hos brorsan och sen for jag och sjöng hos min sångpedagog. Så sammanfattat så har min dag varit ganska bra! :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag är pigg imorron!
Skulle bara visa er min nya väska som jag köpte på nordmalingsmässan:

Älskar den! Stort utrymme för alla onödiga saker man släpar med sig, haha.

Men nu väntar min underbara säng på att jag ska krypa ner och sussa så godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0