Fredag

Nu har jag gjort en egen header för en gångs skull. Blev faktiskt rätt nöjd med den. Men det som jag saknar är en snyggare bakgrund som skulle kunna passa till. Får se om jag hittar det sen. Men nu så får det se ut så här ett tag :)
Galet roligt att göra headers kan jag lova, det var länge sen jag mekade med photoshop sist så det var verkligen kul!

Idag har jag bara varit hemma som jag har varit sen i tisdags eftersom att jag är sjuk. Men jag hoppas på att vara på fötter igen på måndag. Har ju dans på söndag också så det är bara att man kurerar sig nu!
Men men nu ska jag se färdigt filmen som jag håller på att se. Hejdå!


Den som jag fick av Moa. Vilken tycker ni var bäst?
Den eller den som jag har nu? :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg du har! :)

2009-10-02 @ 23:50:03
Postat av: Gossipanka

omg jag gillar headern :D

2009-10-02 @ 23:58:53
URL: http://gossipanka.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Taaaack! :)

2009-10-03 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0